Ilma bjuder / fest hos Nenäa

Heej sitter här hemma hos nea vi har det chill och lyssnar på skrillex körde också motorcykel förut haha fett kul!xD , Men i allafall igår så var jag med Ilma Elias och ilmas syster alma vi hade det roligt Haha kolla på nån japansk skräck film Faail. Och elias skulle leka full på bussen hem o grejer det vart med fail xD, aa men idag har det varit kul som vanligt, Ni som undrar varför jag inte svarar i mobilen är det för batteriet är snart slut och har inte kunnat direkt kolla smsen då. har inga bilder men jag kom på att jag har ju en vanlig kamera som jag kan ta med mig när jag går nånstanns för mobil kameran är inte så bra hehe :D men vi hörs fyfäan

Kommentarer
Postat av: ilma

HAHA dagen va fett kul JENNI <3 ilma bjuder (alltid)

2012-01-08 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0